Search
Close this search box.

עולם עיצוב הבית

פתרונות אחסון יצירתיים לגינות

עולם עיצוב הגינות הוא יצירתי ומרהיב, מקום שבו הטבע והאמנות נפגשים כדי ליצור מרחבים מיוחדים. כחלק מהעיצוב יש להתחשב בהרבה פרמטרים ונקודות. אחד מהם הוא מקומות אחסון פוטנציאליים בגינה כמו : מחסנים, קופסאות, ארונות ועוד. 

אפשרויות אחסון בגינה

גנים הם חללים דינמיים עם כלים שונים, אספקה ​​ואביזרים חיוניים לטיפוח הצמחייה שלך. פתרונות אחסון יצירתיים תורמים לארגון יעיל, ומבטיחים שלכל דבר יש את מקומו. ניצול אזורי אחסון ייעודיים עבור כלים, אדניות ושאר מוצרי גינון חיוניים בשימוש נכון תוכלו למזער את העומס ולהקל על הניווט בגינה שלך בקלות.

הכירו מספר דוגמאות לפתרונות אחסון בגינות גדולות או קטנות : 

ספסלי אחסון

בחירה קלאסית ורב-תכליתית, ספסלי אחסון מגיעים בחומרים וסגנונות שונים, מעץ כפרי ועד מתכת מודרנית. מושב הספסל מתרומם ומכיל מתחתיו תא אחסון, מספק מקום בשפע לאחסון כריות, כלי גינון או צעצועים חיצוניים. בחר ספסל עם פרטים עיצוביים או כזה המשלים את העיצוב הכללי של הגינה שלך.

קופסאות אחסון 

קופסאות סיפון עשויות בדרך כלל מחומרים עמידים כמו שרף או עץ ומגיעות בגדלים ועיצובים שונים.קופסאות אלו מציעות מקום אחסון עמיד למים, מה שהופך אותן לאידיאליות לאחסון כריות, ציוד גינון, או אפילו רהיטי חוץ קטנים במזג אוויר קשה.חלק מקופסאות הסיפון כוללות דפוסים דקורטיביים או יכולים להוות מקומות ישיבה נוספים, משתלבים בצורה חלקה עם העיצוב החיצוני שלך.

שולחנות

ישנם שולחנות עם חלקים מתכווננים שניתן לשנותם למטרות שונות. שולחנות מסוימים ניתנים להגבהה כדי לשמש כמשטח אוכל או להנמיך כדי לתפקד כשולחן קפה. בנוסף, קיימים סוגים עם אחסון מובנה עבור פריטים קטנים כמו מגזינים, נרות או ציוד חיוני לגינון. חפשו שולחנות תואמים את האסתטיקה החיצונית שלכם, בין אם זה אלגנטי ומודרני או כפרי ומקסים.

ארונות אחסון לגינה

ארונות אחסון לגינה זמינים בגדלים וחומרים שונים, כולל עץ, מתכת או פלסטיק עמיד בפני מזג אוויר. ארונות אלה מציעים מקום אחסון סגור עבור פריטים גדולים יותר כמו כלים, מזלפים או סירים, ושומרים עליהם מאורגנים ומוגנים מפני פגעי מזג האוויר. בחרו ארון אחסון עם אלמנטים דקורטיביים כמו דלתות סריג או גימור המשלים את עיצוב הגינה שלך.

 

פתרונות אחסון לגינה קטנה

עבור אלה עם מוגבלות בשטח אחסון לגינה, אחסון יצירתי יכול לסייע. אפשרויות אחסון אנכיות, כגון מדפים צמודים על הקיר אדניות תלויות ועוד. שימוש בהן יכול לייעל את החלל על ידי שימוש במשטחים שלעתים קרובות מתעלמים מהם. בנוסף, שימוש באזורי אחסון סמויים מאפשרים לשמור על גינה קומפקטית תוך שמירה על פריטים חיוניים בהישג יד.

  • מדפים תלויים

השתמשו במדפים תלויים על הקיר לאחסון של כלים קטנים, צמחיה מקורית או אפילו קופסאות קטנות לאחסון כלים יומיומיים.

  • שקיות תלויות

כלים או כדורי פלסטיק תלויים בשקיות מתכת או קשיחות ניתן לתלות בחורף ולאחסן בהם מגוון כלים, מטריה, או דברים קטנים נוספים.

  • ספריות קיר

התקינו ספריות קיר לאחסון ספריים, צמחיה קטנה או כלים קטנים יומיומיים. הספריות יכולות לשרת גם כאיזור תצוגה לקטעי נוי וקישוטים.

לסיכום, חשוב מאוד למצוא מקומות אחסון בגינה לסדר והארגון האישי שלכם. בין אם ברשותכם גינה קטנה או גדולה תמיד תוכלו למצוא פתרונות מיוחדים לאחסון הציוד. 

לקבלת מידע נוסף על עיצוב גינות היכנסו לאתר גלים גנים – https://www.galimganim.com/ 

מודעות: