Search
Close this search box.

עולם עיצוב הבית

איך להשתמש במדליות שלכם לעיצוב הבית?

יש ברשותכם מדליות? זה הזמן להציג אותן לראווה כחלק בלתי נפרד מתהליך עיצוב הבית

תהליך של עיצוב הבית הוא תהליך מורכב שדורש לא מעט חשיבה ותכנון, בייחוד לאור העובדה כי העיצוב הכללי של הבית צריך לשקף את הטעם האישי כמו גם את האישיות שלכם. דרך נהדרת לעצב וליצור אמירה אישית יכולה להתבצע באמצעות המדליות אותן קיבלתם בעקבות ההישגים שלכם. במקום לחפש את מדליות בארון או במקום נסתר אחר, זה הזמן להוציא אותן לאור ובהתאם לכך ליצור תמהיל עיצוב יוקרתי אבל גם כזה שלוקח בחשבון את האישיות וההישגים אותם צברתם לאורך השנים  ואשר הובילו אתכם לנקודה שאתם נמצאים בה היום. הבית כידוע הוא המבצר של כל אחד ואחת מאיתנו ולכן תמהיל עיצוב נכון חייב לקחת בחשבון גם את האלמנט האישי והמרשים בדמות מדליות.

טרנד שהולך וצובר תאוצה

למעשה, מדובר באחד הטרנדים החמים של עולם עיצוב הפנים, לא מעט בזכות מובילי דעת קהל כמו ספורטאי על אשר מציגים את המדליות שלהם בגאווה כחלק מעיצוב הבית. אם עד לפני מספר שנים תחום עיצוב הפנים היה מוגבל למדי, כיום באמצעות יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה ניתן בהחלט ליצור תמהיל מדויק של עיצוב בית מנצח ועל זמני המתבצע באמצעות שימוש במדליות כאקססורי לכל דבר ועניין.

שימוש במדליות בתהליך עיצוב – כך תעשו זאת

ראשית, לפני שאתם מתחילים לעצב את הבית חשוב לחשוב על המיקום של המדליות. מאחר ואתם גאים מאוד בהישגים – החל ממדליות אותן קיבלתם מהצבא, ממקום העבודה או מהחברים, רצוי למקם את המדליות במקום בולט כך שהן גם ימשכו את תשומת הלב אבל גם יאפשרו לכם לארגן את המדליות ולהציג אותן בגאווה. דרך מצוינת לעשות זאת היא באמצעות התקנה של מדף מעץ אותו ניתן לרכוש בכל חנות בעלות כספית נוחה ובהתאם לכך להציג את המדליות בצורה שמשלבת בצורה יפהפייה עם העיצוב הכללי של הבית – בייחוד אם בחרתם בסגנון עיצוב מודרני. דרך נוספת להציג את המדליות ובהתאם לכך ליצור נקודת מבט היא באמצעות הצגה של המדליות על גבי ארונית שקופה. ארונית שקופה מהווה דרך מצוינת להציג את המדליות שלכם בגאווה אך גם בסטייל בלתי נשכח.

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לעצב?

לפני שאתם מתחילים לעצב את הבית רצוי קודם כל לנקות את המדליות שלכם כמו גם לאסוף אותן בצורה מסודרת, כל זאת מתוך מטרה ליצור  תמהיל עיצוב נכון שגם מאפשר לכם להציג את המדליות בצורה ראויה ומכובדת. ניתן בהחלט לקבל השראה לעיצוב באמצעות מדליות ברשתות החברתיות כמו גם בעמודים של חברות מובילות כמו למשל חברת צחובוי המתמחה בתחום של פיתוח וייצור של מדליות בהתאמה אישית ונחשבת מזה שנים למותג מוביל בתחום.

מודעות: