חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עולם עיצוב הבית

בחירת מחסן לגינה – סקירת האפשרויות השונות

מחפשים מחסן לגינה? הנה מדריך רכישה שיעזור לכם

אם אתם מברי המזל שגרים בבית עם גינה, אתם בוודאי רוצים שהיא תשרת אתכם על הצד הטוב ביותר ושתוכלו לנצל את השטח כמו שצריך. בין שלל האלמנטים שתוכלו לשלב בה על מנת להשיג את המטרה הזו, מחסן נחשב לאחד היותר מבוקשים. מחפשים מחסן לגינה שלכם ולא יודעים במה לבחור? בשורות הקרובות נסקור עבורכם את סוגי המחסנים השונים הקיימים, על שלל היתרונות וגם החסרונות שלהם. כך תוכלו לבחור במחסן שבאמת יענה על כל הצרכים שלכם.

 

מחסן פלסטיק

מחסן מפלסטיק נחשב לאפשרות מאוד פופולארית לגינה, בשל היותו זול לעומת שאר האפשרויות. מחסן שכזה הוא גם מודולארי מאוד, קל משקל ולכן גם קל להרכבה, עמיד בפני כל פגעי מזג האוויר ואף לחום גבוה יחסית, וכזה שאינו זקוק לצרכי תחזוקה כלשהם. הפלסטיק הוא חומר שגם קל מאוד לייצר אותו בצבעים שונים, כך שתוכלו להתאימו בקלות למגוון רחב של סוגי ריצופים, למשל גרניט פורצלן, שנחשב לפופולארי מאוד לצרכי ריצוף חוץ בגינות. החיסרון של מחסן מהסוג הזה הוא רמת האבטחה הנמוכה יחסית שלו, כך שלא כדאי לנעול בתוכו חפצים יקרים מדי.

 

מחסן מתכת

מחסן עשוי מתכת כבר נחשב למחסן מסיבי יותר שעשוי מפלדה מגולוונת וצבועה (נגד חלודה) או מאלומיניום, מתכת קלת משקל שאינה מחלידה לעולם. היתרון המרכזי של מחסן מתכת הוא כמובן דרגת האבטחה הגבוהה שלו, כך שניתן לנעול בתוכו חפצים יקרים ללא חשש. בנוסף הוא גם עמיד לחלוטין כנגד שריפות. החיסרון של מחסן ממתכת הוא בכך שלא מומלץ לאחסן בתוכו חפצים רגישים לחום, כמו גם הרעש שעלול להיווצר בחורף בשל מגע טיפות הגשם עם גג המחסן, אך חברה רצינית בתחום המחסנים תוכל להציע לכם פתרונות גם לכך.

 

מחסן עץ

אפשרות נוספת, שיכולה לשרת אתכם ליותר צרכים מאשר סוגי המחסנים האחרים, היא מחסן מעץ. היתרון של מחסן שעשוי מעץ תתבטא ראשית כל במראה הכפרי האלגנטי שלו. בנוסף, במחסנים מהסוג הזה קל מאוד לארגן את הסידור הפנימי, לרבות יכולת הוספה קלה של שקעי חשמל וצנרת מים (במחסני מתכת ופלסטיק הדבר קצת יותר מסובך). כל היתרונות הללו גורמים לכך שרבים מנצלים מחסנים מעוצבים מעץ לא רק לצרכי אחסון אלא גם לצרכים נוספים דוגמת קליניקה לקבלת מטופלים, חדר משחקים לילדים בגינה, חדר למתבגר ואפילו צימר.

 

מחסן לגינה – שימו לב לעניין הגודל

אם ברצונכם לנצל את מחסן העץ העתידי שלכם לצרכים נוספים מלבד אחסון, עליכם לקחת בחשבון שכאשר מדובר במבנה ששטחו עולה על 6 מ"ר וגבוה מ- 2 מטרים, יש צורך בקבלת היתר בנייה. החיסרון של מחסן לגינה מעץ הוא כמובן אי עמידותו לאש, כמו גם עלות הקמה גבוהה יחסית וצרכי התחזוקה שלו.

 

כעת כשאתם מודעים לכל האפשרויות הקיימות בתחום מחסני הגינה, ליתרונות ולחסרונות שלהם, תוכלו לבחור בצורה הרבה יותר מושכלת. רכישה נעימה!

מודעות: